Translate

piątek, 18 kwietnia 2014

O mnie :)

Hey!
Mam na imię Dominika i jestem czternastoletnią głęboko wierzącą politeistką. Wierzę w to co wierzyli Prasłowianie i planuję wam o tym opowiedzieć i trochę was zapoznać z tą wiarą. Mam nadzieję, że będę to przedstawiała w jasny sposób i że wam się blog spodoba!
Troszeczkę o historii mojej wiary :)
Gdy miałam dziewięć lat zaczęłam się nad światem zastanawiać. Nad katastrofami naturalnymi, nad zjawiskiem śmierci, nad problemami z narkotykami, alkoholem itp. I w pewnym momencie mając dziesięć lat dowiedziałam się o wierze naszych przodków- Prasłowian. Przemyślałam wszystko w samotności. Przemyślałam zjawisko problemów, zjawiska przyrodnicze i uwierzyłam w Wielu Bogów! Mam nadzieję, że was też przekonam i że zobaczycie w tym blogu drogę do godnego życia!
Mam nadzieję, że blog będzie się wam podobał i że będziecie nim zachwyceni :)

Dominika :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz