Translate

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Czemu alkohol, narkotyki, papierosy i inne używki są złe?

Hey! Dzisiaj planuję wam troszkę opowiedzieć o tym, czemu alkohol, narkotyki itp. są złe. Mam nadzieję, że weźmiecie do siebie to co tutaj napiszę.

Jak zapewne wiecie, jestem nastawiona na szacunek do własnego ciała. Alkohol, narkotyki, papierosy go wyniszczają, stopniowo, ale wyniszczają. Po pewnym czasie tracimy kontrolę nad własnym ciałem, i jesteśmy bezwolni.

Nie radzę wchodzić w świat uzależnionych. Teoretycznie każdy ma prawo robić co chce. Jednakże, jak dochodzi do wyniszczania ciała, to już nie jest w porządku. Jakoś zwierzęta problemów z tym nie mają. Zwierzęta są czyste od tego okropnego świata ludzkiego. Należy myśleć, co my robimy.

Myślicie, że pewnie jestem jakaś wszechwiedząca itp. ale ja naprawdę staram się wam pomóc! Nie chcę abyście stoczyli się na same dno. Pewnie was to troszkę zdziwi, lecz ja zazdroszczę zwierzętom. One są takie cudowne, bez problemów.

Tylko pozazdrościć zwierzętom ich stylu życia. Naprawdę. Uważam, że w nich (zwierzętach) są Bogowie.
Bardzo was proszę- propagujcie zdrowy styl życia. To może komuś życie uratować.

Odpowiedzcie sobie na pytania:
1. Czy szanujecie swoje ciało?
2. Czy chcecie nie mieć niepotrzebnych problemów?
3. Czy zależy wam na sobie?
4. Czy macie chęć być nieuzależnionymi?
5. Czy wierzycie w samych siebie?

Jak odpowiecie na wszystkie twierdząco- przemyślcie to co robicie.

Dominika.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz